fredag 19 april 2013

Vad händer?

De små tar efter en minst sagt. När Ella hör något frågar hon med höjda ögonbryn "vad händer?" - precis som sin mor. Ja vad händer? Både mycket och lite på samma gång. För er som vet så ja det känns... Men jag tar en dag i taget.

Idag åt vi frukost hemma men gick ändå till matsalen för att hämta lite fikon och aprikoser till mellis. Jordgubbar med mjölk är man inte bortskämd med - än till frukost så det satt fint. Favoriten på sommaren. Efter det hann vi med ett dopp sen på med träningskläderna! Värmde upp 15 min kuperad terräng sen sprang jag längs stranden (so Sunset-beachbstyle) i 1 h. Skrytfesten fortsätter med lite core ha ha. Nej men seriöst mina nya skor levererar och då jag inte har ont längre så ligger fokus på att stärka fötterna så jag orkar längre. Skönt att ha kommit igång nu inför våren hemma i Sverige.

Nu chillar vi på rummet lite. Kollar Lotta och busar i sängen. På med löparskorna igen och ut på promenad ner till stranden och på kattjakt! Ikväll ska vi bara mysa och kanske packa. Flyget lyfter kl 22 härifrån så kl 19 måste vi lämna hotellet och redan kl 12 lämna rummet. Vad att göra då? Jo se Pippi i lobbyn och frysa typ. Hoppas bara inte jag blir sjuk nu när jag har flytet.

Ikväll är det minidisco och sen show ha ha pallar inte men ska ändå unna mig en öl. Ha en fin fredag allesammans! Kan verkligen rekommendera att åka själv med barn så skönt och lugnt ja stundtals i alla fall:-)











3 kommentarer:

  1. Vad gör tösen när du springer?

    SvaraRadera
  2. Sitter fastspänd i vagnen och tittar på havet och leker med sina Pippifigurer, hon brukar somna efter 20 min ungefär:-) Vi har en Urban jungle och den är grym att springa med!

    SvaraRadera
  3. Så impad över att du åker själv med barn! Sånt jag skulle vilja göra men nog inte skulle våga :-)

    SvaraRadera