söndag 14 april 2013

Ellas tider

Ja denna semester var välbehövd. Jag kan ju som sagt inte slappna av. Har OS guld i planering, effektivisering och aktiviteter typ men nu "tvingas" jag följa Ellas tider och intressen. Känns konstigt att man inte behöver säga
"Ella kom nu så går vi"... Utan man kan stå kvar vid hönan på väg till affären tills ungen har tröttnat.

Idag sov vi lite längre, upp och åt frukost och sen badade. Jag som inte tål mjölk fick lite panik av att allt var mjölk i tom gröten!!! Så jag åt ägg, banan och youghurt som inte är så farligt för min mage.

Väl i poolen njöt Ella till fullo. Poolerna är uppvärmda:-) Som svensk högsommar i luften. Imorgon väntas dock veckans regnigaste dag så jag har laddat med Pippi och mamma Kola har bakat bullar!

Nu har jag sovit i 30 min (när hände det sist???) ska snart väcka Ella så ska vi bada innan promenad. Imorgon ska jag nog våga gymma lite:-)

Ha var och handlade lite och har fått klur på valutan. En stor flaska pepsi Max kostade 8 kr. Say no more. Maten är också superbillig! Ett storpack ägg - 20 spänn! Eko! Japp vi har det bra. Ägg, Pepsi Max, värme, varandra och nya äventyr!

Lite bilder från idag:-)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar