tisdag 2 april 2013

Disconnected

Hej och hå idag var dagen med stort D i stora fixardagen. Jag skulle ordna med adresser till Traderapaket, låna böcker online och även söka annat gotte gällande uppsatsen men tji fick jag när uppdateringen misslyckades och det inte gick att koppla upp på internet... Så idag klättrade jag på väggarna, satt dock och slet mitt hår i säkert 2 h över detta "problem" då jag är sjukt envis men fick sen ge upp, lagade istället lunch och satt ner i lugn och ro innan jag skulle hämta barnen tidigt. Jag var hemma några h innan Kaddie kom hem och väl inne på Apple stor i Lund kunde de hjälpa mig, lyckan var (ÄR) total. Idag har jag även varit arg, väcktes av Ville och Ella som bråkade i sängen fast jag inte hade vaknat sen skulle Ville hålla fast dörren så inte Ella fick komma ut varav han öppnar - hon trillar och processen upprepas men med mer gråt och tårar- lövely mornings. Man vaknar liksom med huvudvärk och ilska, inte bra. Men dagen vände (älskar när de gör det) alltså inne på Apple Stor och även när man kom hem sen igen och fick krama familjen. Men jag hoppas ändå att imorgon blir en bättre dag, har fått noll gjort, huvudvärk och trött och fortfarande lite sur. Min BP klass gick sjukt bra, dock är ljudet lite dåligt i salen (anser en basnörd som jag) varav det tar ner min träningsglädje men alla som var där arbetade på sjukt bra - väldigt kul att instruera då!

Igår var vi på utflykt så tänkte bjuda på en del bilder därifrån. Jag (JAG) och Kolan spelade fotboll, grillade korv och lekte i lekparken, alltså med barnen=) 

Imörn blir det Lund, ska in och låna böcker, besöka löplabbet och även besöka systemet. Lillördag! Jag hoppas min syster kanske kommit hem - spontanbesök kanske *hoppas* Just det sen blir det nog träning också. Satte personligt rekord i löpning igår så måste förbi och kolla skor eller ja skoinlägg snarare. Imorgon blir det nog kanske mycket kroppsviktsträning samt lite rygg, mage och rotation. 

Provar nya balanshojen med stapplande steg

Sooo mullestyle

Ville läser saga i vagnen för Ellsan

Tjejen som tron hon kan spela fotboll...

Ella pular på lite bostongurka - madame!

Tjejen som kan sparka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar