torsdag 4 april 2013

Nästan bestämt mig

För de svarta skorna men ja vi får se hur jag ska finansiera. Det finns många fördelar med att vara gift och gay - men en nackdel är att handlar man något "privat" måste den ju andra också ha ngt för samma summa eller måste och måste i vårt förhållande är det tyvärr jag som "måste" ha mycket. För er som inte vet är jag galen i skor. Lägger band på mig varje dag i stort sett:-) Jag har nog säkert uppåt 20 par skor medan Carola har typ 10. Men sen har jag jobbat 20% mer än henne i ett år men det motsvarar ändå inte den 100 % skillnaden i antal skor... Jag är värdelös. Men försöker verkligen legitimera mitt beslut med att jag behöver ett par nya löparskor. Men ja... Nog om min skoångest...

Idag har min älskade syster kommit hem.Man är som ett barn på julafton äntligen träffas - äntligen får barnen träffa henne! Roligt att höra hur hon haft det!

Imorgon är det redan fredag! Jag tänkte ta med barnen ut och grilla i Skrylle imorgon någon som vill hänga på? Plugg först sen familj!

Idag startar jag min uppsats. Ska navigera mig in i smeten. Ut kommer jag i juni. Nyexad. Gillar smaken av ordet - det vattnas i munnen på mig!

Härliga torsdag! Nu Lund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar