lördag 13 april 2013

Framme i Side

Äntligen är vi framme och resan har gått hur bra som helst! Ella var så glad på flygplatsen, sprang och sa hej och kramade personalen för hon skulle flyga! Hon somnade precis när vi lyfte och vaknade 2,5 senare. Hur mysigt som helst att ha henne i knät men visst sjunger hon absolut på sista versen nu då benen tog i lite i sätet framför. Men där satt en skrikunge a typ 4 år så hon kunde gott ha det. Min lilla prinsessa vaknade, kollade på husen som lös och sa inte ett knyst vid landning

Måste Dock erkänna att det var lite tufft att hålla koll på 2 hadbagage, en stor resväska med övervikt och vagn och just det - En styck Ella också! Men tur jag är stark säger jag bara. 1,5 h senare var vi framme på hotellet som var så fint! Så nu ligger jag bredvid Ella i en megastor säng nja 1,8 i alla fall och ska snart sova. Har fått igång wi fi!!!

Imorgon blir det hotellfrukost och blåsa upp Ellas blå delfin jag har köpt - bada, sen ska jag kolla in "gymmet" också!
Japp semester vänner!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar