torsdag 4 april 2013

Fredagsfrukost

Tänk om man kunde få en reklamfrukost. Just once. Men jag har kommit att gilla eller ja acceptera frukostödet man går till mötes varje morgon med två små yrväder med blodsockret nere vid fotknölarna efter en natts skönhetssömn. När kissblöjor, filfläckar och panikattacker över tappade mackor är avklarade räddar Bolibompa en och man får 10 min i "tystnad". Kaffet smakar aldrig bättre liksom.

Fredag idag och jag är sugen på att hyra hotell Transylvania den filmen gillade killarna! Sen blir det smörpops men hade önskat att få inviga mina nya rosa flames ja ni hörde rätt jag slog till de på svarta skorna så nu är det bara att börja spara om igen på kontot... Men den som spar han har.

Äntligen helg men hade sjukt flyt igår så jag saknar redan mina böcker och den jag läser om just nu handlar om hur man i praktikern arbetar med likabehandningsarbete. Min tekopp.

Hoppas syster stannar i Lund i helgen! Och hoppas på bra väder! Dags för fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar