söndag 28 april 2013

I'm not fallin apart

Antibiotika, Ipren och magsårstablett nere. Ett kaffemått fanns kvar hemma tack och lov till kaffet, två ungar i knät vid frukost och sen ett par inlåsta nycklar senare...hann ja med bussen in till Lund. Har fleecemössa på mig då öronen gör så ont (kan vuxna få ögoninflammation?). Idag ska jag förbereda intervju, låna bandspelare, läsa bok, söka jobb och ringa runt! Måndag. Försöker se ljust på tillvaron att allt kanske löser sig trots allt. En kär vän sa att kanske detta är meningen? Så att något bättre kommer att komma? Väljer stenhårt att tro på den!

Det måste ju vända nu!
Djupa andetag och försöker fokusera på orden att jag är inte värdelös det är bara otur.

Kanske ska klä mig i supermantröja jag med och embraca krafterna???



2 kommentarer:

  1. Kul läsning på din blogg! (eller ja du förstår vad jag menar!)
    Hoppas du får en fantastisk vecka!

    SvaraRadera
  2. Tack själv M=) Kul att se att din träning gå mot toppen nu=) Själv ska jag sätt aigång med löpningen efter jag friskat på mig=)

    SvaraRadera