måndag 15 april 2013

Grå dag

Ja idag är en grå dag på alla sätt har tom en grå tröja. Ingen sol och tom solstrålen i min dotter är borta. Nu har hon sovit i 2 h så snart dags att väcka henne! Vi ska ta oss norr i Side på promenad och handla rakhyvlar annars tar vi det ganska mania idag med Pippi och Carolas vaniljbullar på hotellrummet. Så jag hoppas den inre solen kan lysa. Imorgon ska vädret bli bättre tack och lov. Men ändå ganska skönt att bara ta det lugnt också.

Har lyckats få 2 st wi fi en till datorn och en till mobilen så Ella kan kolla Pippi och jag kolla Facebook:-)

Vi var förbi lekhuset och Ella målade en stund och bowlade. Verkligen ett fint hotell.

Nu promenad! Trevlig måndag alla:-) saknar min älskade fru och barn där hemma- tänker på dig/er så jag går sönder! Ällar!!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar