söndag 28 april 2013

Rock bottom

Bajs vilken vecka. Först blev Ella magsjuk, sen pojkarna sen jag med feber. Ett plus i leken var väl ändå att jag inte kräktes men ändå... Min efterlängtade tacokväll i Malmö blev inställd i fredags...

Och som om det inte vore nog med skit så fick jag ett mail idag från min chef som hade lovat att återkomma med tider för sommaren plötsligt skriver att de klarar bemanningen internt!!! Varav jag nu står utan sommarjobb!!! Panik!

Så från denna punkt kan väl allt bara vända antar jag, what could possible be worse???

Nu ska jag tröstäta våfflor och unna mig att må illa... Kanske blir lite gladare???

Nä jag hoppas denna v blir bättre än förra.

Tänk om man var såhär ovetande och lycklig?


2 kommentarer:

  1. Fast om du blivit lovad tider att jobba så gäller ju det. Muntliga avtal gäller. Ge dig in i fajten o säg till

    SvaraRadera
  2. Ja det ska jag imorgon! Blev bara så besviken...

    SvaraRadera