söndag 3 februari 2013

Semlor och änglar

Idag har vi varit i kyrkan och hämtat hem Ellas ängel från då hon döptes. Ella Vilma Saga Idelie. Världens godaste tös - med klös. Så nu hänger hennes fina dopängel här hemma.

Efteråt gjorde jag semlor men ja det var mest jag som åt (upp allas semlor typ). Ella sover nu och vi trycker ännu en film. Helt underbart. Ikväll måste jag plugga så att det står härliga till. Söndagsmys.

Denna v som kommer är det full rulle. Kolan jobbar kväll så jag måste ordna barnvakt då jag har BP klass både tisdag och onsdag. Alltid lika meckigt. Hade egentligen synundersökning på tisdag men måste boka om även den.

Håller på att titta på skiss på min nya tatuering som ska komma på sidan/ryggen. In progress. Men måste bli frisk först innan jag ska taggas. Är sugen på en på underarmen men måste känna in en rätt text - den ska ju ändå bara sitta där resten av livet ha ha... Mormor har slutat reagera nu. Glömmer aldrig då hon fick krupp på min första - nu även min minsta...

Idag ska jag laga fiskgryta med saffran! Hoppas barnen gillar det det brukar de. Nu måste jag börja på min bok i feminism:-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar