tisdag 12 februari 2013

Längtar efter löpning

Japp så är det så snälla snö försvinn. Jag vet att vissa hävdar att det går visst att springa men ärligt njutningen på den? Nej. Har kollat på en löparjacka som jag nu snöat in på och vill ha. All for the game.

Behöver en nystart med träningen men inte lätt när jag varit förkyld i över 1 v. Ikväll blir det bp och imorgon simning 1h. Sen i helgen blir det Stockholm och då promenader:-) Nästa v ska jag och Carola äta matschema med fokus på variation och lite mer vitaminboost! Har totalt glöm bort multivitaminen i kylskåpet - alarm Ida alarm! Ärligt kan inte fortsätta sjuk nu om jag bara har 4 månader kvar till att ta mig över sundet. Måste ju överleva.

Nya Nikekläder gör ju det alltid roligare att träna:-) och att leverera sann träningsglädje (internt ha ha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar