tisdag 26 februari 2013

Lille vän vi lämnar dig aldrig

Godmorgon alla krigare! Tisdag idag och jag har klass wiho! Ikväll ska Ville följa med in till Lund och få titta en stund på när jag ska instruera för att sen följa med Mona (min syster hem). Vi ska sova där inatt för att imorgon prova det nya äventyrsbadet i Lund. Ville pratar och frågar en hel del om (och gråter och oroar sig) om vart vi är när han är på dagis vilket resulterar i tusen frågor, kläng och gnäll, så vi tänkte visa honom vart man skola är imorgon och hur det ser ut när jag kör klass mm så han liksom förstår att vi inte lämnar honom för att vi vill utan för att vi måste. Så ikväll blir det skattjakt med guldpengar och köttbullar hos Mona.

Nu över till dagens i lands problem. Nu i 2 v har jag verkligen inte hunnit träna alls mkt varav det kanske är dags att lägga på ett kol. Om mindre än 5 månader ska jag ta mig över sundet med livet som insats så lika bra att simma på och igår råkade jag lova C att åka Vasaloppet nästa år jag som aldrig stått på ett par skidor. Vad tänkte jag med när jag säger dessa saker? Men kunde jag föda barn med 4 min mellan värkarna i 27 h så klarar jag allt. Allt som inte tar mer än 27 h.

Nu ska jag in till skolan och efter det hem och läsa ännu mer. Ganska lugn vecka tack och lov.

Ha en fin tisdag alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar