onsdag 20 februari 2013

Gettting there babysteps

Idag har jag suttit inne på UB i Lund. Vilka minnen. Jag och Magnus spenderade många lördagar där medan många gick på stan och shoppade slet vi hår till kl 17 då vi tog helg. Och idag likaså kl 17 gav jag upp för att ta onsdag. Lillördag. Nu hem en liten stund sen in till Lund igen för BP klass kl 20.00. Efter det ska jag njuta av ett bubbelbad och en kopp te. Hade egentligen velat skriva ett glas rött med ost men köpstoppet är ju här för att stanna i 26 dagar till.

Ville har varit hemma dig också och blir nog hemma imorgon för att kolla öronen hos dr. Vabruari liksom.

Sjukt sugen på mat och vilken tur jag har att frun därhemma lagat:-) ombytta roller:-) det glädjer mig! Ska äta ganska mkt så jag klarar vikterna ikväll.

Tänkte om jag hinner i min optimistiska tidssfär simma någon dag också... Annars får jag skjuta på den.

Imorgon ska jag hämta mina nya glasögon och det ska bli spännande.

Full fart mot helgen. Är sugen att bada någon som vill me?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar