tisdag 5 februari 2013

Nya glas

Antar att jag för att kunna se klart i livet behöver ha nya glasögon (eller för att jag helt enkelt uppfostrat en mördarmaskin för glasögon - läs Ella)... Nu har jag alltså ett par repiga kvar och de behövs uppdateras. Synen hade självklart blivit sämre också. Hallå som om det inte räcker med att jag fyller 30 år i år!?? Så idag har 5 nya kompisar följt med hem för att imorgon endast bli 2 par. Spänningen är olidlig. Hade jag vart en enormt känd bloggarna hade jag lagt ut alla 5 paren här och ni hade kunnat rösta för att underlätta valet för en förvirrad själ som jag...men nu är jag inte känd... Men bjuder på en bild i alla fall på mina favoriter:-)

Idag har jag läst igen lite i personalekonomin. Känner att det är mitt kall. Hade nog kunnat sitta med personalkalkyler dagarna i ända om jag bara fick lite mer praktisk erfarenhet! Otroligt spännande att räkna på utbildningsinsatser och uppsägningar! Ikväll blir det till att lägga barnen kl 19 sen plugga till 22 för att imorgon påbörja tegelstenen om feminismens teoretiska historia! Också det intressant men betydligt "svårare".

Har i alla fall kommit till ett beslut lite tack vare input från min alltid så smartare syster. Thankyouie. Så ja en sten är i rörelse:-)

Tack också alla mina älskade vänner som hör av sig och frågat hur det är och hur det går. Saknar er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar