tisdag 28 februari 2012

Vart kom hostan ifrån?

ja det kan man undra, har känt mig på topp som en häst men idag vaknade jag upp med värk i kroppen och hosta... och givetvis har jag klass ikväll, så som jag längtar varje vecka. Kanske ska ta en ipren och bara köra. Hmm... Jag har alltid så svårt att ställa in saker då man är lite sjuk. Jag vann mitt SM guld i dans på 2 ipren med 40 graders feber i kroppen så jag är inte den som bangar men ja ibland har jag svårt att balansera med att känna efter och tuta occh köra. Som egenföretagare har jag liksom jobbat "i ur och skur" men ja...

Nog om det. Jag längtar till våren och tills vi har tid och pengar att göra om lite hemma. Vi har många idéer men måste nog hinna kolla runt lite innan vi bestämmer oss för färger mm... Vore kul att göra något speciellt hemma med färg, vi älskar turkost och jag kan även tänka mig lila.

Imorgon kväll kanske jag och frun lilla kan kolla då är det onsdagsmys av något slag. Är sugen på att laga pasta med skaldjur kanske.

Nej nog med menlöst prat. Bye!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar