söndag 19 februari 2012

Frukost utan strumpor

är som sex MED strumpor - typ med andra ord big no no.

Igår trotsade jag min förkylning och körde en BP klass, på gott och ont kanske ska tilläggas då det faktiskt kändes att jag varit krasslig hela veckan men men jag är mästare i att igga sjukdomar och andra negativa bestyr så efter mycket pepp så gick det vägen.

På tisdag ska jag och Ida N köra teamklass i BP challange (dvs man maxar vikterna och verkligen pressar sig själv) så med andra ord en massa med PEPP.

I fredags hade vi tacofest här hemma med några av grannarna och en kollega till mig och hans familj. Så kul att ha lite folk över. Ville somnade kl 22 typ och han var dock väldigt trött igår (lördag). Shit helgerna bara flyger iväg. Igår var Bamsegympan inställd och i dörren möttes vi av 6 gråtande ungar (behöver jag ämna att Ville anslöt) hela hans värld rasade samman i samma stund han hörde orden "Bamse nannar idag så han orkade inte ha gympa". Han gillar verkligen Bamsegympan och han gör framsteg lille killen.

På tal om mina framsteg. Jag klarade nästan hela v utan bröd, när jag var som sjukast i veckan gav jag efter och tuggade i mig en macka men idag är jag på banan igen, har man bara ett mål så...

I veckan som kommer så är det några få missions att avklara. Bokrean kickar igår och bokförrådet ska fyllas på, lite mer träning, alla traderapaket ska iväg, jag ska vara ledig en dag för att i sin tur ordna med lite saker på Fracko.

Ja det är mycket just nu. Jag har en familj, ett heltidsjobb, ett extrajobb (gymmet), Mulleplanering, och jag har även ett företag jag ska få att fungera på min "fritid", så visst ibland är det mycket.

Vi hoppas på besked på Ellas adoption snart också men den som väntar på något gott...

Nej nu drar vi till Malmö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar