onsdag 8 februari 2012

Årskrönikan

Hej igen!

Tänkte att jag skulle uppdatera (på begäran av många) så jag tänkte att först ut är årskrönikan *mästerförfattaren fattar pennan*

Så vad hände egentligen år 2011 och hur mycket bryr ni er? Men jag kan ju sammanfatta året som sådant att det finns en anledning till att jag slopat "crazy circus theme" och nu arbetar klassiskt i svart vitt.

2011 var ett grått år skulle jag vilja påstå. Året inleddes med en trist familjehändelse och på det cancerbesked för en släkting. Farmor gick bort i maj (älskade farmor som stekte köttbullar och hade svarta lena bestick) 2 veckor innan Ella föddes med kejsarsnitt. Ella - älskade Ella.

Sommaren var fin, tog mig tid att läka lite. Vi var uppåt landet och körde i vår nya bil Måns.

Alla mina tre bästisar fick barn år 2011 och ut kom Freja, Axel och Stella.

På sensommaren gick Carolas fina morfar bort och än av mina föräldras vänner - åter igen död.

I juli blev jag själv skiljsmässobarn.

Annars har mycket tid gått åt att få en familj på fem att flyta smärtfritt. Stabilt just nu.

Hoppas på en bättre blogguppdatering nu för tiden, har ju prioriterat en del...men mer om det snart

//Hemlighetsmakaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar