måndag 27 februari 2012

Älskling vi glömde barnen

ja typ så var det när jag och frugan gick hand i hand från den parkerade bilen i Malmö i lördags. Vi hann med både shopping, en trevlig fika med Sophie och Mathilda och sen hem och duscha innan vi skulle till Lund på förfesten. Frun min var riktight schnygg måste jag hosta fram.

VI

MIN

JAG
Jo vi han även med ett restaurantbesök=) Mums med öla!

Dagen efter (vi somnade med smink därav den makade dagen-efter-bilden) så begav vi oss hem tidigt för att återförenas (yes detta var ett äventyr) med bauwnen (öländska för barnen).
Chica chic chic

Kodacmoment - skattmoment

Fikapaus i bilen efter årets första besök till beachen... japp beach 2012 närmar sig....
en bit på väg minsann=)
Japp fast ni ska se min kompis jag har, hon är grym, värsta hurtbullen, tränar typ 4-6 ggr per vecka trots att hon är gravid och hon har en sjukt vältränad kropp ja där ligger man i lä men man kan alltid försöka, och ja imorgon kör jag min fantastiska BP klass kl 19.30 men innan dess ska jag på careerevening på banken för oss icke fyllda 30...ledsamt att man snart inte längre får gå på dessa tillställingar, 1,5 år sen är jag 30... Japp men jag hänger inte läpp för det. Nej nu göra 20 st armhävningar på tå sen duscha sen krypa ner i sängen med ett nytt nr av Vi Föräldrar, det ni!

Imorgon är en stor dag för min syster, håller alla tummar jag har och Kaddie håller sina, de är långa så det är nog extra tur.

Jo kan ju outa ytterligare en bra nyhet och det är att jag har fått min tjänst flyttad till Dalby nu så om 1 månad har jag så nära hem=) Yippe!!!

Yes mkt denna v som sagt, imorgon träff efter jobb sen klass och på torsdag nya BP 80! Wehejjj.... Visst kidsen är fantastiska på alla sätt men skönt att komma hemifrån och träna.

Nu ska jag först (???) tusen-saker-tjejen...fixa en ny spellista till min spinnigklass på söndag. Funderar på en pyramidklass kanske, backe upp raksträcka ner med tempo, japp lika bra att sätta fart på pedalerna, måste komma ihåg att tvätta min korta cykelbyxor med "pads" inuti - jag vet SEXY SEXY ja annars vet man inte vad som händer... *LiViNg On ThE eDgE*

Nähäddu. Godnatt all you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar