onsdag 15 februari 2012

Du luktar DU

Carola tycker ibland jag är konstig (och visst det är jag...) men----- ibland/ofta/alltid (tyst i mitt huvud) så vill jag att hon ska lukta hon. 'Morgonskatten' som jag kallar henne ibland för - är den bästa av skattar. Ja lite som smurfsyndromet - ni vet det finns en smurf före allting (matlagningssmurfen, gammelsmurfen osv), typ så är det med Kaddie, ja fast utan nicket smurf innan, varav jag tycker hon luktar fantastiskt gott när hon bara gått hemma och myst en dag och vill således inte att hon ska tvätta sig alltför ofta ha ha (det lät det). När hon slänger på sig en massa luktegott så känner jag ju inte vad hon luktar!!! men visst hon doftar fantastiskt i jordgubbe så jag köpte denna till henne i alla hjärtansdagpresent. Vårt nya favvomärke hemma just nu

I love, you love, we love
Så nog sagt om det, nu ska jag gå och skölja mig i ett vattenfall av jordgubb=)

//Mumsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar