tisdag 28 februari 2012

Vab/sjuk - both

Hej jag är sjuk OCH vabbar. Inatt vaknade jag av en yrandes varm liten kille som klagade på magont och hosta. Efter lite alvedon, kalt vatten och ny blöja somnade Ville om medan jag låg kvar och hostade.

Nu ska jag ta en dusch, äta frukost och sova en stund. Typiskt att bli sjuk nu, missade bankens roliga tillställning igår och min klass ja ja.

Blä för den 29-e. Betala räkningar och varje månad längtar vi tills vi får fast jobb och kan köpa något för nu känns det så menlöst att betala nästan 10.000kr /mån i bara hyra för en lägenhet vi inte ens äger eller kan göra om...

Vi kollar hemnet och det finns många fina hus ute förmodligen blir det Dalby men man vet aldrig! Nu fortsätter sjukstugan!

Sjuka två

Pigga tjejen
Ha en fin dag alla

1 kommentar: