tisdag 21 februari 2012

Pumpa på

Ikväll 19.30 kör jag och Ida N teamklass challange. Jag har laddat med en stor semla och ska även värma upp ordentligt ikväll innan vi kör igång så alla förutsättningar finns för att få en riktigt kul klass. Mål för ikväll är maxa axlarna samt köra fullt ut i benpress. Spännande. På tal om ben, alla  mina byxor har börjat sitta tight igen, är det muskler eller "annat" i vilket fall som helst så har jag nu inte ett par byxor jag kan ha som inte sitter tight att jag antingen visar halva röva eller som jag får gå med knapp på i midjan, trist...

Okej erkänner att jag inte inledde inlägget så bra med semla men ärligt så mycket äter jag inte, äter typ inte ens bröd längre... Suck a ja. Får bli att ta barnbidraget till mammas stora lår i helgen. Göra köpcenter. Köpa skor till lilla Kaddie som fryser  om sina fötter i Converse.

Ska fröska fota lite ikväll, Iphonen i högsta hugg.

Ha det!
//Semmel-memmel tjejen (Semletjejen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar