onsdag 9 oktober 2013

Om hösten om brösten

Insåg idag att jag faktiskt var lycklig rakt igenom. Skön känsla bara sådär liksom. Den alla förmodligen känner varje dag men ja som ni vet har jag haft en del att fightas med på senaste. Men jag valde. "Det är ändå du som väljer så var noga med ditt val, det är ändå du som väljer vem du är"... Jag är där jag vill vara i livet. Den känslan har jag inte känt på många år konstigt nog. Mina relationer till familj och vänner har stabiliserats och jag har träffat en vacker människa att dela goods and bads med. Ja jag var tom nöjd över mina tuttar idag när jag såg de fina i spegeln - det ni! Då har man en bra dag minsann:-) 

Ja att hösten är här är det väl ingen som missat. Själv har jag (som min vän Fia så fint uttryckte det igår ha ha) blivit kulturflata (...). Ikväll ska vi på jazzklubb och imorgon kommer vårt piano (jag vet - tjatet...). Även en balettföreställning väntas och en del konst under hösten. Längtar så. 

Igår mådde Sandra bättre så hon hade städat så fint när jag kom hem. #bortskämd. 

Jag och Fia planerade även årets fest som går av stapeln i december - tema Britney! Förberedelserna är på G och det känns kul att ha något i dec att se fram emot innan julstök. 

Ha en fin torsdag allesammans! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar