tisdag 8 oktober 2013

Helg och mys och bus

Efter en fantastisk kul helg med syrran stundade igår måndagen. Massor med god mat blev det. Högrev med wrap och salsa, stek med potatis och sedan gulasch! 

Precis som Lovisa som vart helt förbi blev även Sandra tagen och sjuk så nu i två dagar har jag suttit i köket och pluggat och Sandra vilat i sängen. Har fått lite struktur  på skolan men inser att nästa v blir tuff. Har en uppgift att lämna in samt en vetenskaplig artikel i pedagogiken att skriva. Huga. I helgen måste jag foka så mkt jag kan.  

Har varit fint att ha Sandra hemma. Vi har planerat en del om hur vi vill ha det i lägenheten. Mina plastblommor, min oranga buddafigur och min mani för svart-vita saker utkämpar just nu ett krig mot lila påslakan, beiga höga krukor med levande växter i och en massa instrument!!! Men vi möts och ja båda får väl ge sig. 

På fredag blir vi med piano! Det ser vi oerhört mycket fram emot! Dags att börja  spela igen så härligt! 

Mot jobb. Ikväll blir det myskväll hos Fia i Malmö! Kanske en liten utgång vem vet?

Ha en härlig dag alla! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar