måndag 21 oktober 2013

Full rulle genom lugnet

Sandra undrar varför jag alltid är trött och i helgen fick jag väl mitt svar:-) Att jag alltid planerar in lite för bra:-) men ja vad ska jag göra åt det? Jag håller ett högt tempo men måste såklart lära mig bromsa emellanåt. Svårt. 

I fredags hade vi gäster på middag och drack gott vin till som tjejen valt ut! Vi hade en väldigt intressant genusdiskussion om kvinnor som väljer att arbeta halvtid medan männen ofta arbetar heltid. Om varför! Efter det att barnen ropat tyst!!!! Ett antal ggr såg vi oss besegrade:-) 

Igår fick vi upp lite saker hemma (bilder kommer) så vi har nu ljus i lägenheten! Fint blev det! 

Denna v ska jag skriva artikel varav varje h räknas! Helgen är över. Tar ett djupt andetag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar