måndag 14 oktober 2013

Kollisionskurs

Ja efter denna partyhelg känner jag mig minst sagt schizofren typ. Fredags var det after work med kollegorna. Vi var på en invigning av en ny restaurang i Malmö, och i lördags var det höstfest i Lund. Igår blev jag mamma - ja jag är ju alltid mamma men igår kom mina två små yrväder hem hit! Totalt uppstissade av att pianot hade anlänt (vår nya bebis) och att få vara här och av att berätta om deras kalas de haft hos mamma Kola.

Lite svårt att balansera partydjuret med den pedagogiska moderna men hey - det gick:-) 

Igår var även mamma på besök och vi lagade god mat och myste. Själv somnade jag helt slut (efter att mina två världar kolliderat) i Sandras knä innan kl hann slå 21... 

Vilken grym helg alltså. Jag fick även en sovmorgon värd att skriva ner i bloggen då jag annars skulle glömt det! Nu har jag barnen 3 helger i rad vilken känns så kul! Alla höstkläder och skor är inhandlade så vi är redo för skog! 

Denna veckan kvävs jag av skolarbete men bara att beta av. Andas. Imorgon fyller Pluddie 4 år. Shit idag för 4 år sedan hade jag haft värkar i 15 h - 12 more to go... Men ut kom han det lilla blonda Pyret! 

Om man skulle sluka några koppar kaffe så så va att...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar