söndag 17 juni 2012

Promenad längs havet x 2

Ja idag har jag hunnit med två promenader runt havet. Den första avklarades på förmiddagen då jag och barnen spenderade tid på stranden i ispeudde. Vi håvade fisk, klappade stenar med alger och vissa av oss åt sand... Efter det gick vi genom skogen till båthamnen och kollade båtarna.

Jag och barnen har även dammsugit bilen och jag tvättade Ellas nerkräkta bilstol. Så nu hoppas jag odören ska vara till det bättre!

Idag har vi även varit i Kalmar hos mamma och vi gick en jättefin strandpromenad längs med vattnet ut mot Stensö där jag bodde som be id.

Ikväll blir det pizza med barnen. Mamma och Lovisa äter ju inget onyttigt så jag får klara mig själv. Barnen gillar dock pizza.

Längtar efter min fru. 5 dagar kvar tills man får uppleva de mjukaste kyssar Gud någonsin skådat. 5 dagar med gnäll, vakna nätter och ja annat kul. Idag somnade jag kl 04 och upp kl 07...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar