lördag 23 juni 2012

Hon kom

Äntligen igår eller idag eller inatt... Ja i torsdags var det nog min lilla sockerpulla ( va skulle ni ge för slå till någon som gav er den kommentaren) kom till mig till Kalmar vid närmare eftertanke. Igår firade vi dagen på Skälby. Vi träffade min mormor och tog en fina i h begav oss sen till Öland där min syster skulle ha fest i huset. Barnen njöt av att få äta köttbullar och att alla på festen lekte med de.

Kvällen spenderades uppkrupna i soffan med Hitta Nemo och lite godis.

Idag gjorde vi Astrid Lindgrens värld och det var verkligen kanon! 10 av 10. Vi har haft en så bra och barnen hade en fantastisk dag. Ville fick två guldpengar och en sjörövarflagga.

Ikväll har vi varit på en lång promenad runt slottet och Ville har berättat för mamma Carola om ankare, kanoner och fängelset! Duktig vår lilla kille på att berätta saker man sagt till honom.

Så nu är barnen i säng. Det är nog rekord för de eller ja det är deten het det är sommar, himlen är rosa och vi äter lösgodis och njuter av att vara en hel familj igen. Utan min fru är allting halvt! Älskar oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar