tisdag 19 juni 2012

Gatan ner och upp

Och staden jag pratar om är Borgolm. Efter lite städning på förmiddagen så åkte vi norrut nämligen till Borgholm. Jag insåg att vi var tvungna att ta glassen direkt varav jag köpte 3 kulor att dela på. Ville ville ha den gröna glassen och Ella fick smaka smält glass. Hon har inte riktigt vant sig än vid att glassen är kall så varje gång hon får smaka lite så blir hennes mun till ett litet o. Sötnos.

Vi gick igenom stan, kollade hamnen och lekte lite. Att ha barn är så fantastiskt tycker jag. Man kan liksom göra en liten stad som Borgholm till ett äventyr då de uppskattar det lilla. Till lekparken hade vi med oss hemlagad jordgubbsaft (eller ja vatten med saftsmak snarare) och bullar. Ella har lärt sig åka rutchkana själv nu och hon älskar det. Ville var aldrig så förtjust i det utan han älskade att gunga HÖGT annars kunde det va!

En fantastisk fin kväll ikväll. Har tänt mig en brasa och sitter och dricker te och äter mörk choklad. Funderar och myser. Om 2 dagar kommer min skatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar