fredag 15 juni 2012

Ölandsmys och mindre kaos

Bilresan ner gick bra hade mina två bästa vänner med mig - min syster och min redbull... Vi stannade på vägen på ekohallen och shoppade ett vattengevär till Ville. Tur var väl det för väl ankomna i Bergkvara kl 17 stod en utbränd bil efter ett rån kl 15. Så visat ibland är det action i Kälmä.

Igår var vi i Kalmar stad och kollade lite då jag behövde boka klipptid och hoppa strumpor till Elsan som jag hade glömt.

Idag ska vi på torpvisning. Regnet öser ner på Öland idag så det får bli Leos lekland i eftermiddag tror jag. Huset vi bor i är ett renoveringsobjekt då huset ska säljas så här finns inget för barnen att göra.

Vi håller tummarna för bättre väder för jag hade tänkt ponnyridning, fiska och sova i tält också skulle hinnas med men Caddie kommer på torsdag så då ge vi tid ska ju bli här 2 veckor!

Nej nu måste jag tillbaka till mina två små bus som låter väldigt mkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar