onsdag 30 november 2011

Julprepp och mackbojkotten

Idag när jag kom hem möttes jag av den bästa av dofter, nämligen nybakade pepparkakor! Alla ungarna var lyriska och jag smäckte i mig ett par stycken. Det roliga i kråksången är att jag denna vecka har ett vad med min syster att inte äta mackor, eller knäckemackor, men jag Hr tryckt några lussekatter och nu pepparkakor... Men det är mest för att bli medveten om omfånget av alla dessa mackorgier som inträffar (tyvärr) varje dag!...

I helgen händer det spännande saker minsann. Men först ska jag ta mig igenom en arbetsvecka till. Längtar nu till min mammaledighet i sommar:-) Jagas alltid av dåligt samvete över att aldrig hinna träffa barnen så sådana här dagar (har varit i Staffanstorp) är guld värda då jag är hemma i god tid!

Ikväll efter lite jobb ska jag försöka SE min fru lite. Ska försöka spara lite Skattdoft på näshinnan (???) och njuta av varje sekund jag har med bara oss för nu är det tre dagar framöver då vi inte ses. Jag ska på julfest direkt efter jobb på fredag och på lördag kommer jag hem fyra då hon ska åka fem... Ja ibland blir det så och nästa v ska jag till London!!! Längtar efter att umgås med min bror.

Nej nu ska jag fördjupa mig i Pippi tillsammans med godbiten Ville

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar