fredag 4 november 2011

Nu är jag lycklig

Ja det kan väl säga. Jag sa det idag till fruga mi imorse när vi borstade tänderna (sådär lagom romantiskt) att "Nu älsklingen njuter vi lite av livet". Ingen är sjuk, alla mår bra, alla är glada, jag har nytt jobb (pluset där är nya arbetstider och en underbar arbetsplats), vi har sålt bilen, vädret är bra, vi får sova om nätterna och vi jag har äntligen fått ett par höstskor (okej hade kunnat toppat med 4 par till...) så ALLT är bra.

Det enda som har hängt lite som en dimma över veckan som gått är ju den tråkiga nyheten med gymmet - att jag inte ska köra några klasser till våren, vilket säkert många kunder komma tycka är tråkigt. Men ja allt kanske inte är av ondo. Kanske kan jag börja dansa balett igen eller ta upp ridningen? Hmm vi få la se. 

GA imön, ho ha GA bal jag sa oa GA bal. Nej snart ska jag hem och gosa med denna lilla sak

och denna...

yeahhh fredag - bring it on
Byyyeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar