torsdag 10 november 2011

Veckan som flög bort på E22

Ja då har jag snart avverkat första veckan på ny-gamla jobbet då! Känns dock inte som om jag gör annat än spenderar 2 h om dagen i Måns! Är för trött för att skriva mer nu men veckan som har gått har bestått av både trevliga nya kollegor, fikor, mindre träning och trötthet...men även blöta pussar från en längtande Pluddie och av en söt fru:-)

Vi somnade nyss båda två i badkaret så nu vart det dags att gå upp, hade kunnat bli lite väl tråkigt inatt när ngn av de små vaknade upp och torka sig mitt i natta.

Saknade Öland lite idag. Saknade lite vårt gamla hus och lite dofter. Just nu toppar villes hår min doftlista. Besatt? Ja förmodligen.

Godnatt alla. Imörn ska vi packa inför Stockholm och klämma in lite fredagsmus. Mys. Whatevva!!! Vill ha bilar och pepsi. It's all in da mix- bepsi...(bilar o pepsi)

Nej nu somnar jag kände jag eftersom jag dreglade lite lätt osexigt på telefonen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar