lördag 12 november 2011

Mysdrömmer på x2

Åh slumrade till lite på x2 och hamnade i världens bästa dröm... Kan ju säga att den innehöll både pengar, frikort och fru :-) love.

Nu har vi lämnat Skåneland bakom oss och där ska också alla tankar och känslor stanna. I helgen ska jag bara njuta. Ville har det bäst med Lovisa och mamma hemma och ikväll är det mys på schemat. Får väl skicka lite sms och höra hur de går för de.

Kl 14 ska vi ut och äta sen efter det gå en promenad hand i hand genom stan. Vi tänkte ta med thai ikväll och bara vara. Imorn ska jag träffa min kära vän Sara. Hon ch jag har haft en ganska krokig väg i vår vänskap eller ja krokig är nog fel ord snarare djupaste daljävlar verses högst Mount Everest... Men vi bestämde oss för att klara allt och trots att vi aldrig ses så när vi väl gör det är allt gammalt som bortblåst och vi är bara the best of friends. Vi är så olika men hade det vart någon jag velat bo på en öde ö med hade det vart Sara:-) och Linda då för då hade det aldrig vart tyst på öa!

Wi snart framme och jag längtar att få andas storstadsluft. Minnen som kommer emot mig men jag väljer att skapa nya med älskade fru och dotter! Ha en fin lördag.

Checka in på lyxhotell - snart check!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar