onsdag 2 november 2011

Sacrifices

Låter bättre än våra svenska fula ord - uppoffringar. Offra - offer? Ge upp? Till vad? För vad? 

Jo efter en mindre catfight över mail igår med vår GTA (gruppträningsansvarig) så blev summa summari att inga tider finns tillgängliga för mig längre att köra på gymmet så med andra ord ska jag inte instruera längre. Och detta känns givetvis både bu och bä eller både bra och rent ut för jävligt (så kan man också säga). 

Jag vet att jag inte är världens mest flexibla människa nu för tiden med ett eget företag med sena arbetstider eller med en fet 3 barnsfamilj, men tycker bara att då man kört på ett ställe i snart 8 år och ställt upp och vickat hundratals ggr och nu så finns det inga tider mån-ons då man kan. Blev erbjuden en söndagstid men efter att ha kört den nu i ett år så känns det lite tråkigt att den enda dagen jag har ledig behöva åka iväg. Sorry måste älta detta. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag förstår "gymmets situation" att de inte kan trolla fram tider eller ändra på andras klasser men det gick tydligen bra att göra då jag hade uppehåll under min graviditet... ja för då när jag kom tillbaka var ju "mina klasser" tillsatta och man erbjöds söndagstider. 

Så med andra ord tackade jag för min medverkan (lite lätt irriterat och aningen omoget) men nu är jag alltså singel på gymfronten med ett stort j**** ? på vad jag ska göra nu? Jag älskar ju att instruera och vill utbilda mig i något danskoncept och fortsätta köra BP.

Skulle gärna vilja köra på Sportlife i Malmö=) dock *så om ngn med sportlife kontakter läser extra flört på er* 

Anywhooooossss... Så kanske jag tom ska fundera på att ta upp dansen igen men även då blir det kvällar borta från la familia och ja...kanske måste jag (som min kära mor ofta kommenterar) acceptera att livet är svårt att hinna med om man ska göra 1000 andra saker. Så vad att göra, några tips? Förslag? Pepp tack för jag  går typ under lite här i en blandning av ilska, saknad och längtan. 

Härligt är i alla fall att jobbet idag går i 180 så jag kan jobba för fulla muggar och lägga tankarna på annat. Ikväll ska jag hämta Pluddie hos lovisa och sedan ta bussen hem med trött 2 åring för att avsluta denna hektiska dag med jobbmöte... Hu ha. 

På lördag ska jag och Lovisa på GA balen och det ska bli så kul, ska hem och prova klänning ikväll tänkte jag och lite bilder på det kommer så ni kan rösta på klänningarna, roligaste var att när vi köpte dessa var vi båda en 38, nu ska jag satsa på att komma ner i 34 igen... Eller (säger jag med en marianne smältande i munnen) oops vad hände med godisförbudet? hmm a det vet man inte... Kattsingen - kan det vara all ilska som måste kanaliseras? 

I viket fall som helst så är det snart helg och då ska det jobbas sista dagen på jobbet och firas med pommac i butiken och godis inför GA. Ska försöka sova ordentligt på natten och vila lite mellan 14 och 17 då balen är (ska ta med madrass till jobbet ha ha) för att sedan fira nytt jobb och att jag och min älskade syster äntligen får tid att umgås. 

Säljrekord idag också så visst ska man fira! Vad är ett gympass när man kan hem och busa/gosa med världens bästa och finaste son. Ville är verkligen en go unge (dock med ett ett bestämt humör) men gud så charmig den lilla plutten är. 
hmm bus? nej Ville som fatsnat med foten (fossa)
ja och sedan lite bilder på me myself and I....
Smilisen

Dagens outfittaaaa: Skinnhandskar H&M, Halsduk H&M, jeans Wrangler, väst MQ
out and about
Ja nu ska jag snart signa ut för dagen och hem och mysa med Pluddie sen somna i sängen ensam då Kaddie är i Växjö och lämnar theodor. Hon har med sig Ella så jag ska kunna sova på natten, tack älskade du men saknar givetvis Tjejburn....Åh Tjejjjbuuunnnn....

Nej sluta spåna hem och tryck kvällsmat. Puss på er alla låt onsdagsmyset kalla!

Och ja... jag är fortfarande sur/arg/ledsen/irri över detta med gymmet så ursäkta om jag lät lite sådär klämkäck på slutet. 

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar