lördag 19 november 2011

Husbyte och pund

Ja just det - någon här ute som har erfarenhet av husbyte? Vi ska ladda upp profil och undrar vad man bör/ska tänka på? I sommar ska vi resa 2 veckor och i vinter funderar vi på en lite längre resa.

Resmål JAG vill resa till är

Bryssel
Amsterdam
San Francisco
L.A
Thailand
Grekland
Frankrike

Just det om 2 veckor åker jag till London för att hälsa på min kära bror. Oj vad kul vi ska ha. Vi ska gå på museum (gud bet mig själv i läppen för fy f** vad tråkigt det lär då ra) nej men vi ska dricka öl på ngn infisen pub, kanske ut och käka, se på film (min bror är i filmbranschen - och jag äääälskar film) (he he) och sen kanske det blir lite shopping. Jag har ju vart i London - a lot... så jag har ju sett det mesta men skulle gärna gå på något F E T bio och äta ngt indiskt (det har de bra där) sedan skulle jag vilja handla lite på NIKE, ja julklappar helt enkelt - beacause I'm worth it. Men roligast ska bli att träffa Carl, snacka roliga barndomsminnen och ta med mig svenskt godis. 
Ja just det husbytet. Älskar att resa men ja denna blogg kanske inte riktigt har framhävt det då ja..vi inte har REST så länge denna blogg funnits men NU ska det alltså bli ändring på det. Jag vill att mina barn ska se och få uppleva olika kulturer så nu tror jag vi är på rätt spår. 

Allt känns sjukt bra just nu, ja om det inte vore för att xxxxxx eller för xxxx eller för xxxxx men annars - jodå tipp toppen=) (kan det vara ölen som talar?) Ja Ella skrattar också så det kan inte bara vara jag som tycker det. 

Tjolla H!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar