torsdag 1 december 2011

Pusselbitar som ska prioriteras

Hej och hå och äntligen var det fredag igen. Jag trivs bra på jobb så veckorna går fort. Imorse vaknade Ella supertidigt men så skönt att Carola tar alla nätter hon är verkligen guld. Igår var hemmet städat så jag kunde bara njuta av att vara med barnen.

Ja och hur går det nu hemma? Jo då rutinerna börjar att flyta på. Barnen börjar tycka det är ok att gå upp tidigt på morgonen och att jag inte är hemma. Hade dock velat ha lite mer tid med de men annars tycker jag det är skönt att gå till jobbet också!

Imorgon ska jag träna. Det ska bli skönt men känner mig fortfarande trött i kroppen. Hade gärna kört ett konditionspass till i veckan så nästa v innan London måste vi ändra på det! Hade vart grymt att ha ett mini gym där man kunde lämna barnen 1 h med lek och film medan man tränade.

Ha en fin fredag allesammans

1 kommentar:

  1. Du får ge Carola iden om att starta barnpassning med en annan barnskötare på ett gym, är själv sugen på att starta upp det i Ljungby på nåt vis så att både par tillsammans kan träna, ensamstående, varannan veckas föräldrar och andra som jobbar udda tider ska kunna träna... Är själv i behov av detta så det var då ideen kom upp när syrran sa att hon kan lämna in sina på sitt gym. Kram LH

    SvaraRadera