söndag 6 november 2011

GA bal

Odiladi vilken dag/helg. 

I fredags hade jag och frugan en kanonkväll. Jag gjorde fläskfilé och potatisgratäng med svampsås, det och ett glas rödvin och kvällen var i hamn. Jo lite lösgodis blev det minsann också men jag var faktiskt inte sugen. 



I lördags jobbade jag men det var faktiskt ganska lugnt. Lovisa ringde och sa att hon var jättesjuk och inte kunde gå på GA balen så jag ringde våra kära vänner Madde och Ullis och som tur var hade Madde en balklänning så 2 h senare strålade vi samman och entrade GA. Fantastisk kväll=)

Jag och min bordsherre Viktor Savén

one down...three to go

Madde och hennes bordsherre Erik

having a good time with my Ipod

ja in i dimman kanske passar på denna bild...

voila

Fina Madde

Smile meeee


Epic - Pluddies första biobesök
Ja kvällen var jättebra med massa god mat. Tog en skön taxitur hem och kröp ner bredvid varm fru och ja det kan jag säga att DET ör det bästa med att gå ut - ATT KOMMA HEM. Jag kan riktigt längta efter den känslan när man tvättat bort sminket och är sådär totaaaalt supertrött och få snooza in sig i Skattnacken och bara älska livet.

Med min förkylning är det bättre, jag har inte ont i halsen längre med var bra att jag stod över träningen idag, kanske mjukstartar jag denna vecka. Ska köra spinning på onsdag kl 19.00 - do not miss!!! 

Nej nu är jag megatrötter, ska ju upp och jobba första dagen på nya jobbet imörn och måste vara pigg. Kl 07.10 rivstartar jag ifrån Dallan, hu vad tidigt. Dock kan jag ej skriva okristligt men för mig... Ja den som lever får se. Önska mig lycka till - banken here I come, men först lite filmmys med fru och Mia skäringer, oj det där lät för bra för att vara sant (dreamie comming trueeee) nej men vi ska se hennes "show" som Carola gav mig i present. Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar