torsdag 3 november 2011

Hello - bye bye

And you had me at farwell...

Ja just nu befinner jag mig alltså någonstans mellan farväl till det gamla och hej till det nya. Har nog alltid varit en sån som har haft svårt för farväl. För mig är det väldigt viktigt att farväl sker storslaget och så att det verkligen känns i varje gen att det är slut. Och nu är jag alltså här och det känns konstigt. Mitt jobb har ju varit mitt liv - på gott och ont. Precis när allt fungerar, allt är uppstyrt och klatt (klart) ja då är det dags att lämna. Men det känns bra. Jag har gjort en enorm insats genom de 3 år som nu har gått och jag är redo att hå vidare. Ska bli kul att få kollegor igen och att sluta tidigare så jag kan umgås med min familj.

Lite pirr inför nya jobbet men jag har ju gjort det förr så det ska nog gå bra. På lördagen ska jag fira av mig själv lite hi hi. Köpa en för tidig julklapp och skåla!

Idag ska jag hem till min vän Fia på middag och vi ska lyssna på Britney Spears, lov'n it. Blir nog några glas vin som kommer sitta bra efter ännu en hektisk arbetsdag. Imön är det fru och systerdagen. Ska börja dagen med frulle på Grand hotell och avsluta med ett försök till romantisk kväll med räkor, vitt vin och tända ljus. Moffa på schemat. Hade skrivit lov'n it efter men då jag inte tränat på 2v då jag är sjuk skriver jag svart ångestmoln...

Jag har en bra nyhet också som jag kan outa nästa vecka. Ja har ju vetat det ett bra tag men hi hi.. Och nej jag önskar jag kunde säga häpp här är lilla Ludvig 8v men icke. Köpte tom ett par sparkbyxor jag dreglat efter länge på Polarn som hade 35% rabatt... Men som jag idag lämnar tillbaka då ingen bebbe is in da house på ett bra jädra tag. Så nej. Ingen SÅ kul nyhet men ngt annat!!! Längtar i alla fall som kattsingen.

Idag måste jag handla visare till vår klocka. Ville är väldigt oroad. Fortfarande. Det är visare som står på schemat och svart sytråd. Givetvis har jag glömt att lägga upp våra balklänningar så här ska det sys!!!

Have à lovely day! Saknar er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar