söndag 29 maj 2011

Mors dag

29 maj - mors dag = min dag. Fantastisk känsla att vakna upp och känna att man blir firad för att vara mamma! Underbart. Fast det blir jag varje dag av både mina barn och av min underbara fru. Tänker ofta på vilken tur jag har som har en sån fin fru som Carola. Idag gav hon mig en jättefin bok om cupcapes och andra bakverk, lovely! Fint att hon hade köpt den till mig i smyg (genom att åka till Malmö med buss när jag var på jobb). 

Njuter av att vi är två mammor på mors dag - dubbelt upp av allt! Så mors dag = vår dag, jag och min älskade fru. 

Idag var vi på loppis i Lund och vi hittade en massa bra fynd. Vi köpte en Ralf Lauren klänning, pop kjol, en pyjamas och en massa annat fint. Ville dick ett Bobby Car släp och en t shirt med traktorer=)

Nu ser vi på Tv och trycker Marabou Caribbean. Mums. Har kört en BP klass ikväll så det var jag värd! Imorn kör jag spinning . wihooooo, längtar redan, vill träna men hinner inte så mycket. Men ja nu ska vi bli "fit'a" (säger jag och sväljer en chokladbit - ja livet är underbart. Nu ska jag goooza upp mig bredvid Skatt och snoooza upp mig. Ella ligger i famnen och knorrar, tittar lite på oss och (ja vi tror det är ett leende...)

Ville - bustrollet

Ella - charmtrollet
Grattis alla mammor, mormors och mormormors. Hi hi. 

With love/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar