torsdag 12 maj 2011

Bilen full med barnbilstolar

Idag var jag och hämtade Villes nya barnstol som vi hade lämnat in och fixat nytt spänne till men givetvis glömde jag bältena där så jag var tvungen att gå tillbaka senare. Så nu står Villes gamla stol där som barnvakterna ska ha och Villes nya stol, bebisens stol är redan inmonterad sen en vecka tillbaka typ (Kaddie...) och sen Theodors bilstol, så fullt upp med andra ord. 

Körde Lovisas RPM klass igår, sjukt kul men ljudet i spinningsalen är uselt, vi har ett par högtalare som hänger framme i kedjor och som mest låter, det är ingen ljudupplevelse direkt...Jag var hungrig så jag orkade inte ta ut mig men kommer för revansch en annan gång. Lite styrka innan på det, hoppas jag kan träna något i nästa vecka, wii snart smäller det, räknar dagarna nu...

Kommer sakna Ville mycket men han kommer vara i trygga händer med mostern (MONA som han säger) och våra vänner Madde och Ullis, eller ja de räknas till familjen också för de är inbjudna till namnfesten. 

Skepp o hoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar