måndag 2 maj 2011

Hoppas på semester

Hej måndag igen och gud vad vi har hunnit med. På morgonen var jag och Carola en snabbis till en barnklädesbutik utanför Lund, men ingen REA så vi åkte tillbaka till Lund för jobb. Har varit mycket på jobb idag men ändå kul att det kommer folk, imorgon ska jag börja ta mig an alla 150 st uthyrningar. Jag tror på att allting är möjligt men HUR detta ska gå vet jag inte. Varför är det alltid så att jag älskar att typ ta mig vatten över huvet bara för att SE hur jag löser det? Gillar kicken. Sjukt men sant. Typiskt mig, att jag alltid ska välja det svåraste - det mest udda - det som är tufft att göra? 

Klassen idag gick bra, hade förberett en 45 min klass med extensiva intervaller, upp 8 min, ner 4, 85 - 65 x 3. Men får bli nästa vecka. Imorgon ska jag träna med Lovisa, har klippt ut sjukt många träningsscheman nu som vi ska få ihop till ett. The one and only kan man lite säga. 

På torsdag ska vi träffa läkaren och gud vad vi är nervösa. Vi pratar inte om annat. jag gosar med magen och busar med hennes små fötter. Lilla I****. Eller vad hon nu ska heta, alla vet ju typ om det men men. Jag gillar Majken men det tycker inte Carola om men jag får nog igenom det som ett andranamn. 

Idag var vi på BVC, T tog spruta och var duktig och Villes stygn väntar vi med tills på torsdag, såret såg fortfarande rött ut. Ville vägde 12,5 kg och var 83 cm lång. Mammas stora älskade kille. Ska bli mysigt att få en dotter också, en av varje men jag hade gärna velat ha en pojk till. 

Nej nu ska jag kolla på resa till sommaren, ska skrapa ihop varje krona jag har för utomlands vill jag, ska sälja mycket på Tradera och spara spara spara...Rimmar dåligt med tanke på att jag idag köpte en ny sommarklänning....men jag ska ha den på 2 bröllop, 1 namngivningsfest och 1 student så jag måste ha en nu när jag gått ner i vikt. Målet är under 60 kg. Har bara några hg kvar nu=) Men mer om det sen i ett annat inlägg. Ha en fin måndag alla snygga där ute. 

Busmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar