lördag 28 maj 2011

Kalasfirande och finbesök

Oj helgen är snart slut, ja bara några timmar kvar. Jag ska jobba hela dagen imorgon, kl 12.00 ska jag och Lovisa ses på jobbet sen direkt därifrån till Body Pump pass. 

Igår kom Carolas syster hit och ska åka hem imorgon, jättekul att träffa henne en hel helg. Hon är sååå duktig med barnen och hon leker med Ville hela tiden. Skönt att få lite avlastning. Imorse var jag ute och sprang sen drog vi en sväng till Dalby-loppisen. Fick lite magont av alla gamla saker, för mycket "död" för min del kände jag...
Idag kom Madde, Lovisa och Marcus för att fira Carola som fyllde 32 stora år. Vi har ätit smörgåstårta och jag gjorde en somrig fruktsallad. Ville var on fire men har nu slocknat så jag passar på att blogga lite samt att baka scones, nu ska vi te - time'a och sen se film, yes! Lördagsmyset är ett faktum. ja inte lördagsmus som jag råkade skriva en gång... Kan ju lätt misstolkas när man är flata ha ha...

Mums nu är scones klara! Nu ska jag gå och pussa på miniskatt som sover så sött!!!
Klädd för promenad på mamma Carolas födelsedag

Fr v: Lovisa, Marcus, Charlotte, Carola, Madde. Bakhuvud: Ville

Glad kille

Snygg Madde, om 1 vecka är hon en gift brud hi hi

Lovisa och Marcus (ja han är sjuuuukt snygg)

Posar i puffen - en av mamma Carolas favoritsysslor...

Ville älskar sin hoj

...och sin nya boll han fick av moster Charlotte

Äntligen fångade jag Vilden på bild, sötnos

Ville med napp. Min nya frisyr syns inte så bra på bild men lovar att nytt foto kommer!

Cooola tjejen . mammornas lilla hjärta!

Nej nu är det kvällsdags. Ha en fin kväll allesammans. Nu är sommaren här och gud vad jag ska njuta imorgon mina sista timmar i frihet=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar