tisdag 25 januari 2011

Stämningen på topp...

Oh help me God! Ville har inte ätit bra på snart en vecka och utan sömn och med en konstant gnällig unge funderar man på hur man ska orka? All energi jag har extra lägger jag ju ner på min träning så det blir inte mycket till övers efter sömnlösa nätter och tidiga mornar. Kaffe? Red Bull? Hmm vad ska man börja dagen med? Carola är tjurig och gravid (illamående och tung) och jag har bara ont i huvudet.

Snart helg och på fredag ska jag sova, det ser jag fram mest emot (just nu) när man sitter här med en gnällig Ville som vägrar både gosvälling och macka.

På fredag ska jag träffa Linda och på lördag ska jag träffa Emma, sen ska jag hänga med Josefina och Christina från gymmet på konventet!

Häpp snart kommer ett mer glatt inlägg=)

With love/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar