onsdag 5 januari 2011

Lilledig

Sista dagarna med gänget nu innan 2011 kickar igång på riktigt=) Om jag mår bättre ska vi försöka hitta på något kul imorgon, jag hade som förslag att åka och grilla eller åka skridskor, men det finns nog inte så små skrillor till Villen tror jag. Ska kolla Stadium på vägen hem tänkte jag=) Någon som har något bra grillställe nära Dallan? Annars kör vi nog till Stenbrottet, länge sen.

På fredag har jag tagit ledigt och då ska vi till Malmö och kolla barnvagn. Kanske även en sväng till lekparken (bilder kommer). Det lutar nog åt en babytravel syskonvagn men kolla kan man ju alltid. Nu har vi nog allt till lillbäsen tror jag. Carola köpte en fin solhatt till liten och ett par badbyxor hi hi. Kan fortfarande inte förstå att det ska bli en tjej. Wierd. Men sant.

Ville mår bättre nu, åt som en riktig pojk i morse, ägg, youghurt, frukt och sen klämde han en välling. Idag slängde han även skräp i soptunnan (efter sin fruktstund) och pekade att hämta papper efter att han hade kissat en skvätt på golvet. Skönt att han äter igen, smal som han är. Idag hade han på sig sina stuprörsjeans, en cool tröja med KISS och sen hans nya duffel. Bild kommer även på den.

Helg i sikte. Wi. Få umgås med min mysiga mjuka fru ( och ja...hon är gravid hi hi) och min lilla fina prins med änglahår och bus i blick all the time.

With love/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar