lördag 8 januari 2011

From this to that to what?

 Mini - me

Hej igen... På tal om att träningen ligger på is så tänkte jag bjuda på lite bilder på moi. Från mini-me till mega-me och nu är jag mitt emellan. Mellan är bra, eller? Lagom är bäst, eller?  Mitt enda mål med min träning 2011 är att jag ska blir stark och spänstig. Förmodligen kommer jag (säger det bara väldigt tyst) ska jag ta upp dansen igen, men hur, var och när vet jag inte. Saknar den oerhört. Om det blir balett igen eller street vet jag inte men ska börja undersöka, någon som har något bra tips på dansskola i Malmö?
Mega - me, very happy (kolla in magen!!!)

Av erfarenhet så vet jag att mår man bra så syns det också. Just nu vet jag inte hur jag ser ut eller vad jag vill annat än vad mitt hjärta säger mig. Jag älskar att träna och att dansa. För folk som inte tränar så är det lite av ett rus.

Nej 2011 måste något hända, är trött på att stå still känner jag. Som käre ganle Lars W sjunger

"Jag sa "Det finns inga mål, men det finns sätt att ta sig dit
Vill inte komma nånstans, vill bara ta mig lite längre än hit"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar