tisdag 12 augusti 2014

Vilken härlig dag

Konstigt nog hade jag en enorm inneboende energi idag när jag vaknade. Omslingrade i en varm säng var det näst intill omöjligt att ta sig ur men med den nya kaffemalaren blir allt möjligt! Kaffet blir gudomligt och höjer verkligen ens morgon! Efter lite om och men med 3 årstrots kom vi iväg och jag pussade barnen lycka till på nya förskolan! 

På jobbet var allt som vanligt. Samma gamla sura gubbar, samma gamla goa gubbar och män:-) Dagen gick ganska snabbt och efteråt skulle jag hämta barnen hos Carola men det var bara Ville som ville följa med då Ella var väldigt trött och ville stanna. Så väl hemma lagade jag mat i lugn och ro medan Ville såg på Batman (han får aldrig se på det när Ella är hemma - vilket hon alltid är:-). Sen tog vi på pyjamas och myste med "polismotorcykelsagan" under duntäcket med tända ljus. Skönt att bara ha en i taget och att ge egentid emellanåt. Saknar dock Lillan men vet att hon har det toppen hos mamma Kola! 

Onsdag imorgon är lillördag - bara 3 dagar tills min älskade lillebror kommer och hälsar på oss! Längtar så! Sen blir det förhoppningsvis bio och champagne innan dess! 

Hej hopp tisdag! 
Kommer sakna dessa godingar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar