tisdag 12 augusti 2014

Ett år idag sen annat gott

Ja idag var det alltså ett år sedan jag och Sandra bestämde oss för att kila stadigt. Mycket har hänt ... och inte hänt detta år. Jag är så glad att jag har min fina tös som stöttar mig genom allt och lugnar mig när jag börjar tänka en massa. Älskar dig! Ikväll blir det nog lite ost och kex för att fira att det är dags att börja jobba igen och att vi har varandra. 

Igår var det loppis och jag fick en del sålt men brukar köpa "nytt" till barnen. Fyndade en Dora docka för 20 kr, ett ponnyslott för 20 kr, 2 My Little Ponys för 10 kr, en skelettdräkt för 5 kr, en indianbonad 5 kr och en ABC dator för 50 kr! 

Kaddie åt ägg i pausen

Dräkterna provades av barn...

... och av vuxna

Ville smått sålt på sin dator. Ganska lagom action för en 4 åring anser jag. Jag må vara old fashion men ja...

Igår blev det ett dopp i Tvedöra innan storhandling på Ica. Känns skönt att få handlat innan veckan kör igång så man slipper det en måndag och ja inte vilken måndag som helst utan sista lediga dagen. Vilken fantastisk sommar som bjudit på en massa sol och bad och god mat. Nu i höst har jag som mål att komma igång med träningen igen och att fortsätta äta så "ren" mat som möjligt. Men det är en djungel att varken äta laktos, gluten eller färgämnen och e ämnen i massor! 
Mys i soffan får avsluta denna ledighet. 

Imorgon börjar barnen sitt nya dagis, stort lycka till Ville och Ella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar