måndag 18 augusti 2014

Första dagen avklarad

Igårkväll deklarerade jag höst! Sandra och jag åt soppa sen mumsade vi på hemlagad pizza sen helgen och efter det blev det filmmys med godis och chips! Jag la mig i soffan och lyxläste mama medan Bilarna hoppade in och smälte i munnen. Vi såg filmen Noah! Absolut sevärd. Vi hade en fantastisk mysig kväll med tända ljus och ljuslyktan tändes så nu är hösten här

Myser i mörker

Idag var första dagen på jobbet och det gick jättebra. Dagen känns alltid väldigt lång när man inte har "arbete" att sätta sig in i eller när man inte känner någon men alla var väldigt trevliga så jag tror detta kommer bli toppen! Känns så bra i kroppen. 

Helgen var otroligt fin både min syster från Stockholm och min bror från London var nere och hälsade på! 
Bror och son - väldigt lika

Pizzatime

Ja nu är man påväg hem hade med mig träningskläder men de ringde från dagis och sa att Ville varit med om en olycka så de var tvungen att uppsöka läkare... Så nu sitter man här ny på jobb och ett blödande mammahjärta. Härlig kombo. 

Ha en fab måndag! Min hamnar i lådan "dagar man minns lite extra"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar