tisdag 5 augusti 2014

Tejpad och trött

Igår hann vi med en massor fast att det kändes som om dagen gick i slow motion. Vi badade, utsatte oss för getingboom, åkte hem igen och fikade sen tvättade jag och barnen bilen.
På eftermiddagen körde vi till Hässleholm och medan barnen lekte med Ebba och Nea fick jag massage. Så skönt men samtidigt ont. Tydligen klämmer min disk på nerverna vilket förklarar smärtan ner i benet. Så nu är tre till tider inbokade. Så nu har jag tejp på ryggen som tydligen ska hålla upp lite. 

Älskade Dalby. Idag stannar vi i Dalby och hänger på badet tror jag. Sen blir det glutenfri pizza ikväll har jag bestämt! Jag njuter av mina sista lediga dagar med barnen för detta året sen är det tidiga mornar upp kl 5.20....

Skulle behöva städa förrådet inför flytten och inför loppisen på söndag men ja får bli en annan dag! 

Kram på er! 
Badade som fiskar igår i grustaget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar