torsdag 7 augusti 2014

In mot staden

Ja idag får bli en såndär fixadag helt enkelt. Vi ska in till stan och lämna knivar för slipning, kolla jacka till Ville och sen ska jag handla en present till Sandra för nästa måndag firar vi 1 år! 

Nu innan frukost har jag fixat mellis. Åk aldrig någonstans utan mellis till barn. Sagt och gjort- brett 4 korvmackor till barnen, smoothie på mandel och kockosmjölk med banan och färska jordgubbar, kalla kalkonkorvar och vatten och valnötter! 
Mina barn kan tyvärr inte sitta still på en restaurang och jag ger inte mina barn MC Donalds eller korv på stan ( ja korv i nödfall) men brukar köpa Findus barnsmoothie och knäckebröd till de! Ella gillar banan också! Så man måste alltid tänka igenom att man har med sig ngt att äta. 

Ikväll är det konsert i stenbrottet! Här ska badas! 
Nyklippta barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar